Thursday, March 6, 2008

Dimana Dikau

Setelah sekian lama aku mencari-cari.. akhirnya aku ketemu jua.. siapa itu?..1st time aku jumpa dia time aku masih dok bangku skolah.. time tu punya lah lawa budak tu.. makan tak basah.. tdo tak lena..ntah apalah budak 2guna aku pun tak tau..aura dia macam aura dragon ball..tpi time tak yah nak cakaplah..zaman sekolah kan... setelah abis sekolah..aku continue study di politeknik n dia continue study di salah satu intitusi tinggi awam.. maklumlah urg pande tek nak...selepas sekian lama ilang tanpa berita n aku dapat tau kabar sidia selepas 5 tahun... apakah perlu aku lakukan..adakah dia seperti dulu?...wujudkah lagi perasaan itu?if tiada lagi itu semua... biarlah ia menjadi kenangan terindah... dan biarlah disandar pada kenangan... nurkilan dari empunya diri..

sekian lama terpisah, akhirnya bertemu.. mengenang dosa, mengenang rindu dan ternyatalah cintaku yang satu oooooo..

3 comments:

Anonymous said...

gak dimana2 disini aja :D

Haji Gendutz said...

aku tau itu... aku lagi penasaran nie..

Anonymous said...

hahaha kok begini penasaran...kangen bangat yah....ya udah..banyek lagi deh wakakaka-eja ada2 jak ko ya dut...